Αλλαγή προϊόντος

Οι αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβετε το δέμα σας. Εφόσον τα προϊόντα είναι στη αρχική τους κατάσταση (δεν έχουν ανοιχτεί, δεν έχουν φορεθεί κλπ) επικοινωνείτε μαζί μας στο 2109523867 είτε με  email στο bizouvio@bizouvio.gr για να την αλλαγή που θέλετε να πραγματοποιήσετε. Για την αλλαγή επιβαρύνεστε 4€ από τα οποία τα 2€ είναι τα έξοδα αποστολής για να μας στείλετε το προϊόν πίσω και τα άλλα 2€ είναι τα έξοδα αποστολής για να σας στείλουμε εμείς το άλλο προϊόν.

Αποστολή λάθος προϊόντος
 
Εάν διαπιστώσετε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι λάθος με δικιά μας υπαιτιότητα, φροντίζουμε να το αντικαταστήσουμε με το σωστό χωρίς περαιτέρω χρέωση για εσάς.
 
Ελαττωματικά προϊόντα
Εάν το  προϊόν που παραλάβατε  διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο  ελάττωμα μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο 2109523867 είτε με  email στο bizouvio@bizouvio.gr για να την επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος οφείλετε στον κατασκευαστή  αναλαμβάνουμε κατόπιν δική σας επιθυμίας είτε την αντικατάσταση του είτε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

Επιστροφές προϊόντων

Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ή να γίνει επιστροφή χρημάτων ακολουθώντας τις παρακάτω υποδείξεις :

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη/τιμολόγιο πώλησης.  Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε μόνο για το κόστος επιστροφής του προϊόντος. 

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ).